Purret medlemskontingent til Driv hovedlag.

Postet av Driv Idrettslag den 11. Mar 2014

Har du glemt meg?
Jeg har bestilt purring på medlemskontingenten til Driv hovedlag. Den ble sendt ut i januar og nå må den betales for å fortsatt være med i Drivfamilien :-)
Den må betales for at barneforsikringen skal være gyldig, les mer her: http://idrett.speaker.no/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1333131

Hvis du får en faktura nå, så er det fordi du står som medlem av Driv IL og med ubetalt faktura. Er dette feil, så blir jeg glad om du gir meg beskjed slik at jeg får rettet dette i systemet vårt.

Det å melde seg ut av en gruppe er ikke det samme som å melde seg ut av Driv IL. Gruppene har ingen oversikt over hvilke andre grupper du er med i og de fjerner deg kun fra sin gruppe.
Utmelding fra Driv IL må skje til meg via medlem@driv-il.no

Jeg har gått inn og fjernet dere som akkurat har kommet inn i Drivfamilien, slik at dere skal ikke få purring nå. Men systemet kan inneholde feil, så gi meg beskjed om du likevel får purring.

Astrid Celius