Driv IL søker bidragsytere til gavekort til mat julen 2022

Postet av Astrid Irene Celius den 9. Nov 2022

Til våre gode samarbeidspartner/sponsorer av Driv IL

For Driv IL, har 2022 blitt gjennomført med høy aktivitet blant aktive og trenere. Endelig har vi kunnet konkurrere og jevnt over gjennomført våre aktiviteter som før. Utover dette har Driv fått gjennomført flere prosjekter til det beste for våre utøvere og bygda vår. Vi har fått oppgradert Mjær Stadion, det jobbes stadig med vedlikehold av ski- og sykkelløype, med mer. Innen året er omme, åpner vi også opp for ny butikk for bekledning til våre medlemmer og aktive.

Gavekort til mat hos Rema 1000 - julen 2022

Som de to siste årene, ønsker Driv IL, å bidra til en bedre jul for alle de som har det ekstra "trangt" økonomisk. Vi vil jobbe for å opprettholde søknadsordning for gavekort til innkjøp av mat for barnefamilier. Skal dette være mulig, er vi helt avhengig av at flere har mulighet til å bidra økonomisk.

I den anledning sender vi en vennlig henvendelse til våre samarbeidspartnere, til øvrige organisasjoner, foreninger og tidligere bidragsytere til dette prosjektet. Alle monner drar, og vi vil naturligvis profilere støttespillere rundt dette konkrete engasjement. Vedlagt er et utkast til hva vi vil formidle ut i denne sammenheng.

Det finnes flere type aktiviteter der ute, og spesielt før julehøytiden. Det er en barriere å spørre, men vi ser at den samfunnsfunksjon Driv har, og den kontakt vi pleier med våre medlemmer - skaper tillitt, og derav omløp av midler som tenkt. I år vil vi forvente et økt behov der ute, og vi kan henvise til artikkel i Enebakk avis senest denne uken. https://www.enebakkavis.no/bade-ja-og-nei-det-svarer-nav-enebakk-rode-kors-og-kommunen-pa-om-flere-ber-om-hjelp-sitter-langt-inne-a-fa-tak-i-de-som-virkelig-sliter/s/5-12-369884

Vi setter pris på alle som kan bidra, og har også full forståelse om det ikke er mulig.

Om dere har mulighet til å bidra

Trenger du faktura/bilag:

·        Vi kan fakturere firmaer eks mva. og merke fakturaen med støtte til gavekort til mat.

·        Vi kan sende ut bilag som bekrefter støtten til gavekort til mat.

Trenger du ikke faktura:

·        Vipps: Driv IL 84310 merkes gavekort

·        Betal: Driv IL kontonummer 1100.42.44674, merkes gavekort

Vi vil  gjerne komme i gang raskt med dette prosjektet, da tiden går fort inn mot forberedelser og julehøytid. Innsamling bør helst være godt i havn innen 30/11/2022

Om vi ikke får delt ut alle midler som eventuelt kommer inn, vil disse bli overført til vårt fond for støtte til medlemskap og/eller nødvendig utstyr. Av erfaring vil vi nok dele ut gavekort for alt av midler vi får inn.

Gi beskjed til oss på post@driv-il.no om dere ønsker å være med på dette prosjektet, eller om dere har spørsmål som dere ønsker å avklare.

Sportslig hilsen

Astrid Celius & Stian Svenningsen