Påmelding turn høst 2016/vår 2017 åpner lørdag 27.8.16 klokken 10.00

Postet av Driv Idrettslag den 26. Aug 2016

LØRDAG 27.8.2016 KLOKKEN 10.00 ÅPNER PÅMELDINGSLINKEN HER.

I år vil all trening være på tirsdager i Mjærhallen. Første trening er tirsdag 6. september

Alle NYE utøvere må gjøre påmeldingen i 2 trinn (husk registrer utøveren sine data)

1. Først registrering slik at dere får brukernavn. Linken er åpen nå. Trykk her
    Passordet her skal ikke brukes, dere logger inn med telefonnummer
    Det går ikke an å velge parti her, så dere må bare velge å lagre uten det.

2. Deretter påmelding med medlemsnummer/brukernavn og telefonnummer.
Linken åpner 27.8.16 klokken 10.00 Trykk her
Bruk denne linken, og ikke den dere får i svarmailen under punkt 1.

Alle TIDLIGERE utøvere gjør påmeldingen i kun 1 trinn

1. Påmelding med medlemsnummer og telefonnummer.
    Linken åpner 27.78.16 klokken 10.00 Trykk her
    (Dere har tidligere fått tilsendt medlemsnummer, så sjekk arkiv).

Spesiell info for akrobatikk:
Det vil være en åpen dag den første treningen 6. sept, og deretter åpner vi påmeldingen på akrobatikk. Dersom mer enn 20 er kvalifisert må vi ta førstemann til mølla her også

Spesiell info for rekrutt:
Påmeldingen åpner ikke nå, det blir opptak etter hvert.
  • All påmelding er bindende, og alle som er registrert påmeldt vil motta faktura.
  • Påmeldingen skjer etter «førstemann til mølla-prinsippet», og ALLE må melde seg på
  • Treningsavgift for sesongen høst 2016/vår 2017 (skoleåret)
  • Barn:1 gang i uken: 1000 kroner
  • Voksne 1 gang i uken 1300 kroner.
  • Søskenmoderasjon: 200 kr trekkes fra på barn
  • Dersom utøveren slutter på sitt parti, medfører dette ikke reduksjon i treningsavgiften.
  • Alle utøvere må være medlem av Driv IL, i tillegg til å betale treningsavgift.
    Innmelding Driv IL hovedlag (ikke turngruppa) Trykk her
  • Dersom et parti er fullt, settes det opp venteliste basert på tidspunkt for påmelding.

Faktura sendes ut per mail, og fra og med faktureringsdato kan utøverne delta på 3 treninger før faktura må være betalt. Dersom faktura ikke er betalt, kan ikke utøveren delta på treningen og må vente i garderoben.

Avmelding skjer på mail til turn@driv-IL.no Avmelding må inneholde navn på utøver og parti.

Oversikt partier og trenere: Treningstider i Mjærhallen høst 2016 og vår 2017.pdf Ligger også som bilde under her.

Astrid Celius