Spørreundersøkelse fra Akershus idrettskrets

Postet av Driv Idrettslag den 22. Mar 2013

Info fra Akershus Idrettskrets:
Det vil bli sendt ut en spørreundersøkelse til noen medlemmer av idrettslaget. Den vil bli sendt ut på mail og det tar ca. 5 minutter å gjennomføre den. Det er Akershus idrettskrets som sender ut spørreundersøkelsen og resultatet vil bli lagt frem for styret i idrettslaget. Resultatet vil gi et bilde av idrettslaget slik medlemmene ser det. Dette vil være nyttig informasjon for styret i idrettslaget og kan bli brukt til videre utvikling av idrettslaget. Det oppfordres derfor til å ta seg tid til spørreundersøkelsen. Navn og mailadresser har Akershus idrettskrets fått gjennom idrettens egen database (SportsAdmin). Det er ikke fullstendige medlemslister, og derfor vil ikke alle medlemmene få undersøkelsen. Idrettslaget har gitt tillatelse til å sende ut undersøkelsen til medlemmene.

Astrid