Årsfesten 2014

Postet av Driv Idrettslag den 26. Nov 2014

Tradisjonen tro ble det delt ut pokaler til årets senior klubbmestere, (totalvinnere alle tre grener, landevei, terreng og tempo). Vinnerne var Kristine K Jacobsen og Erik Bøhler Hansen
På bildet over får Kristine Kjelstrup Jacobsen tildelt vandrepokalen, som klubbmester kvinner senior, til odel og eie av leder i sykkelgruppa Knut Arne Samuelsen.
Hun har blitt klubbmester de 3 siste årene.

På bildet over får Erik Bøhler Hansen tildelt vandrepokalen for menn senior. Dette var hans første napp i vandrepokalen.

Årsfesten til sykkelgruppa ble som vanlig avholdt på Vangen Skistue.
Det ble en hyggelig kveld med god mat og drikke.Det var 45 personer tilstede.
Det var ekstra hyggelig at flere av våre funksjonærer takket ja til invitasjonen fra sykkelgruppa, som takk for deres innsats gjennom året.

Medaljer og pokal til klubbmester junior vil bli delt ut på årsmøtet 26.2.2015 på Mjær U-skole.
Klubbmester junior ble Eirik Haug på bildet under.

Hilsen Knut Arne Samuelsen